Reklamacje

Reklamacje

Zgłoszenie reklamacyjne proszę kierować na mail podany poniżej:
oknohit.wadowice@gmail.com
lub zgłosić je osobiście w siedzibie firmy na ul.Krakowska 6, Wadowice.

W celu zgłoszenia reklamacji wypełnij formularz zamieszczony na tej stronie. Aby uzupełnić formularz potrzebny jest dowód zakupu w naszej firmie (Faktura Vat, paragon) oraz zamówienie, za pomocą którego należy określić produkt (np. pozycja z zamówienia, wymiar), którego dotyczy reklamacja wraz z dokładnym opisem usterki\wady oraz zdjęciem obrazującym usterkę\wadę produktu.

Firma Okno-Hit w ciągu 14 dni odpowie na zgłoszenie reklamacyjne co do zasadności reklamacji zgodnie z art. 8 ust. 3 (nie mylić jednak z terminem na załatwienie reklamacji). Następnie w przypadku przyznanej reklamacji termin naprawy/wymiany towaru zależy od czasu wymaganego na naprawę lub wyprodukowanie nowego elementu/produktu, którego dotyczy reklamacja.

Comments are closed.